کد مطلب: 173318
به مناسب ماه مبارک رجب
محفل انس با قرآن در روستاي ملک‌شير ‌برگزار شد+تصوير
تاریخ انتشار : 1397/12/20 11:11:23
نمایش : 1576
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: به مناسب ماه مبارک رجب محفل انس با قرآن با حضور ‌صادق حيدري، قاري ممتاز استاني در روستاي ملک‌شير ميانکوه برگزار شد.

به گزارش هفت چشمه،به مناسب ماه مبارک رجب  محفل انس با قرآن با حضور ‌صادق حيدري، قاري ممتاز استاني به همت اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل و با همکاري حوزه مقاومت بسيج ميانکوه در روستاي ملک‌شير از توابع بخش ميانکوه شهرستان اردل برگزار شد.


حجت‌الاسلام حميد بهرامي،رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل، در گفت‌وگو با خبر نگار جهانبين نيوز ضمن تبريک فرارسيدن ماه رجب گفت: برگزاري محفل انس با قرآن از برکات قرآن کريم است و اين کتاب نوراني سبب همدلي، همراهي و اتحاد ‌بين مسئولان و مردم شده است.

حجت الاسلام بهرامي  اظهار کرد: اين مراسم نوراني همزمان با ماه پرخير و برکت رجب و با حضور قاري ممتاز استاني صادق حيدري با هدف توسعه فعاليت‌هاي قرآني و ارتقاء برنامه‌هاي آموزشي در روستاي ملک‌شير ميانکوه شهر اردل برگزار شد.


بهرامي در ادامه به موفقيت‌هاي قاري استاني صادق حيدري اشاره کرد و افزود: ايشان از دوران کودکي با قرآن مأنوس بود و تلاش زيادي در اين مسير کرده و طبق آيه قرآني که مي‌فرمايد خداوند نتيجه تلاش را بي‌ثمر نمي‌گذارد، هم اکنون شاهد موفقيت‌هاي او هستيم.

در ادامه اين مراسم نيز صادق حيدري، قاري ممتاز استاني نيز گفت: صوت دل‌نشين پيامبر اکرم(ص) باعث جذب بسياري از کفار و بت‌پرستان در مکه و مدينه شد و قرائت قرآن با صوتي زيبا يکي از راه‌هاي ورود به گنجينه معارف قرآن و خوي گرفتن با آن است.

وي اظهار کرد: لذا بايد پدر و مادرها براي فرزندان خود جهت يادگيري قرائت قرآن اهتمام بورزند و ايشان را از همان سنين خردسالي با قرآن مأنوس کنند.
يادآور مي‌شود، در پايان اين محفل نوراني که با همت اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل و با همکاري روحاني روستاي ملک‌شير برگزارشد، از فعالان قرآني و فرهنگي تجليل شد.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg